Compostela - za 29/06

29 juni 2019 - Santiago de Compostela, Spanje

Het is volbracht.

nog eensIn de vroege namiddag stond ik op het grote plein voor de kathedraal.

Na 46 dagen heb ik mijn doel bereikt, het was een geweldig avontuur.

Ik heb het gehaald En morgen de rest van de commentaar.

Slaapwel.

1. Theo:
    29 juni 2019
    Buenos tardes Willy i felicidad,
    Geweldig dat je je doel hebt bereikt! Ik weet uit ervaring hoe zwaar het soms was (bijv. de dag door Brive met de oneindig vele klimmen, de brandende zon ( 38 graden) en op het eind ook nog met veel moeite een slaapplek kunnen vinden. Zonder veel fietstocht- en kampeer-ervaring heb je de gehele en moeilijke tocht toch maar volbracht, chapeau. En ik vond het fijn dat ik gedurende ca. een maand je fietsmaat mocht zijn.
    Ik drink in Meppel een glas wijn op je prestatie. Veel plezier nog met de dagen na Santiago.
  2. Linda Willaert:
    30 juni 2019
    Vreugdedansje, je hebt het volbracht. Dikke proficiat. Amai wat een prestatie en wij hebben mogen genieten van mooie uitzichten en bouwsels en alles wat je zoal op je tocht tegen kwam. Wij hebben de hitte, de regen, de ritten bergop niet moeten doorstaan. Dat deed jij helemaal in je eentje. Respect en bewondering. Geniet van je welverdiende nachtrust. Tot gauw. X
  3. Robrecht:
    30 juni 2019
    Gefeliciteerd Willy. Ik wist wel dat je zou doorzetten tot de eindmeet. Geniet er nog van en tot later. Ik reserveer zeker een plekje in Utopia. Zo kan ik verder luisteren naar dat spannend avontuur.